lørdag 1. oktober 2011

EUKLIDES- En spennende butikk basert på moderne og det funksjonelle !

Hei. Jeg tenkte at jeg i dag skulle vise fram en flott interiørbutikk på nett. Butikkens møbler er ofte basert på den moderne stilen. Videre skal jeg vise dere bilder av møblene fra ulike avdelinger. Avdelingene er belysning, sittemøbler, bord, oppbevaring og diverse. Det vil bli inspirasjons bilder til hver avdeling.:)
Moderne består av at det er enkle linjer og former, men det er samtidig kreativt og funksjonelt.


BELYSNING:

Jeg vil vise eksempler innen vegglamper og takpendler innen belysnings kategorien.

Vegglamper:


Berg wall.
Butterfly.

Google

Claesson Koivisto Rune

 Fortebraccio vegg.

Takpendler:

Apollo

 
Aircon

 
Agave pendellampe
 
Beat Shade Stout takpendel.

Copper shade.
SITTEMØBLER:

Under denne katergorien vil jeg vise møbler fra kreative sofaer og lenestoler.

Sofaer:

 
Airbench double.
Cake

 
Candy avlang sitteøy.

 
Candy avlang siiteøy med polstret understell.
 
Float high large sofa.

M2 corner.

 
 MT2.
 
Misfits pouf.

 
Mormor sofa.

Alle disse sofaene jeg har vist nå passe fint til både private og offentlige innredninger.


Lenestoler:

 
Alessandra black and white. 
Her vises en lenestol med en lys mørk kontrast.

 
Bubble chair
Blow lunge chair

CH25 lenestol
 
Clover.

 
Fresh fat lenestol
" En stol som puster "
Formula.


BORD:

Under denne kategorien vil jeg vise inspirasjon innen Sofabord og skrivebord/ benk.

Sofabord:

 
Bentz rundt sofabord.

 
CH008 rundt sofabord

 
Good news. Dette er et prakisi lite bord hvor aviser kan bli plassert.

 
Dropet sofabord.

 
Kubrick sofabord.


Skrivebord/ benk:

 
360 graders bord.
MILK Classic skrivebord.

X12 skrivebord.

 
DO 6400 skrivebord


OPPBEVARING:

Her vil jeg vise oppbevaring innen bokhyller og oppbevarinsskap.

Bokhyller:


 
Aurora hyllesystem. 3 hyller.

Hal hyllesystem.

Quadrant bokhylle.




 
Zink bokylle.

Stacked.


Oppbevarinsskap:

Gense utrekksreol

T- box oppbevaring

Gense reol med 2 skuffer.


DIVERSE:
Romdelere og senger er det jeg til slutt vil vise fra denne butikken. Det finnes også myte annet tilbehør under diverse som potter, barnemøbler, tepper og flater. 

Romdelere:


Cartoons romdeler.
Garden wall.
 
Mobile shadows i lin.

Sticks.


Senger: 
LI100 Bunk folding bed. Passer bra til utnyttelse av plass.

 
Studio folding bed. Seng med skrivebord. 
Passer ypperlig til student boliger.
Når du setter sammen senga opp mot veggen får du en disponibel rød vegg.

Twin beds. Etter at senga er tatt i bruk kan den bli lagt opp i et skap.
Utrolig praktisk for utnyttelse av plass.
Singe folding bed. Det er en enkelt seng som blir lagt i et skap for bra plass.


Dette var da bilder på ulike møbler til butikken EUKLIDES som holder til i Oslo :). 
Jeg syntes det var en flott inspirasjon til videre interiør oppgaver og oppdrag. Og jeg kan virkelig anbefale denne butikken for de som vil ha noen nytt, spennende og veldig funksjonelt som denne butikken viser :). 

For mere informasjon henviser jeg til hjemmeadressen : http://www.euklides.no/











1 kommentar: