fredag 3. februar 2012

Magasin laget i InDesign - Summer twilight!

Hei! i denne oppgaven skulle vi arbeide med noe nytt innen data. Vi skulle lære å bruke InDesign. Det er et program som fungerer bra hvis vi skal lage ulike presentasjoner, magasiner eller oppslag. Programmet går veldig på dette med å presentere bilde og tekst i ulike former og plasseringer. Et magasin baseres på en spennende og god layout samtidig som teksten er enkel og lese..

 Jeg valgte å lage et magasin fra trenden Summer twilight. Grunnen til det er at jeg syntes kobinasjonen med sterke og lyse farger med mye sort i får frem ulike gjenstander. Det er skinn, tre, tekstiler og andre farger inspirert fra natur som kommer frem fra de mørke fargene.

Jeg vil nå vise Magasinet  jeg har laget fra trenden Summer twilight:




Men denne trenden var det viktig å få frem farger, mønstre og materialer, men jeg tenkte også på inspirasjonen trenden har fått. Som vi ser er natur de viktigste momentene. Siden til høyre har jeg vist frem noen av fargene og materialene i sirkel - bilder med informativ tekst over. 

Jeg er veldig fornøyd med resultatet og jeg føler jeg har fått frem utrykket og stemningen til Summer twilight i magasinet.  





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar