mandag 12. september 2011

Glassfliser jeg har laget !

Hei. I dag har vi vært på bedriftsbesøk med klassen. Der fikk vi lære my spennende om hvordan vi lager glassfliser, figurer og hvor fantasifulle vi kan være når det gjelder flis. Det kan bestå av kuttet glass, glassflak, glasssteiner, glasspinner, og som tilbehør ulikt metall dekor. Jeg kunne bestemme tykkelsen, fargene og teksturen selv :).

Jeg har laget 2 store på ca 10x10 cm. og fem små på ca 5x5 cm. Jeg syntes selv jeg har lagd mane spennende utrykk som jeg ble fornøyd med. Dette var en flott erfaring :)

                                                                 Kald/ varm kontrast


                                              To små fliser i kalde farger og en i varme farger.
                               

                                                            
             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar