tirsdag 27. september 2011

Utstilling av glassflisene !

Hei. Det jeg viste fra glassflisene for noen innlegg tilbake er endelig ferdig.

Det var spennende og se hvordan de forskjellige formene ble siden jeg prøvde ut ulike typer glass.  Noen formet seg utover og ble noen morsomme fasonger :).

Etter at jeg hadde sett på flisene mine var det klart for å stille de ut. Vi tok et snitt i en kappa plate og festet de. For de flisene som hadde en større dybde måtte knappenåler brukes til støtte. Videre tok jeg et bilde mot et vindu så lyset kunne skinne gjennom. Det andre jeg gjorde var å ta bilde mot en grå overflate.

Dermed fikk jeg se hvor forskjellig fargene kunne utvikle seg og hva slags effekter det gav. Inspirasjon når det gjelder form, farge og kreativitet er noe jeg vil ta med videre etter denne oppgaven. Det ble en morsom og lærerik prosess som ble en god erfaring.:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar