fredag 16. desember 2011

Blogheadere jeg har designet!

I denne oppgaven har jeg designet blogheadere som kan brukes til bloggen min. Jeg har arbeidet med disse i Photoshop hvor jeg har brukt ulike teknikker som gjenomsiktighet, overlapping og hvordan jeg får bildene til å gå over i hverandre som gir en helhetlig blogheader.

Her er blogheaderne jeg har designet:



Her har jeg inspirasjon fra en rolig og dempende blå farge.




Her er en blogheader hvor hav er momentet.




Her har jeg en elegant og litt rustikk stil på headeren.



Her en en mer kraftfull header på grønn av rød fargen som
kommer tydelig fram.



Her er vinter og frisk blå som inspirasjon til denne blogheaderen.



Momenter jeg forbinder med oransje som F.eks. appelsin
har jeg brukt som inspirasjon til sorte møbler og vegger som
innredning for denne blogheaderen. Jeg har valgt moderne stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar