mandag 5. desember 2011

Oppdrag med å designe Rockeplakater til Rockeklubben i Porsgrunn !

Jeg og klassen min har vært med på å designe rockeplakater til Rockeklubben i Porsgrunn. Vi fikk veldig frie valgmuligheter til å designe det vi hadde lyst til. Et av kravene var at vi skulle ha R.I.P  logoen på plakaten samtsidig som den skulle gjøres for hånd og i A3 størrelse.

Vi kom i avisen PD (Porsgrunns dagblad) hvor vi stolt viser fram plakatene vår :). Så her kommer bilde fra innlegget som ble vist i PD pluss logoen til Rockeklubben.

 Bilde av meg og klassen hvor vi holder Rockeplakatene.



 Til venstere ser vi logoen til Rockeklubben i Porsgrunn. Og forsiden av bildet på dems egen hjemmeside.


Jeg syntes det har vært et morsomt oppdrag hvor jeg har fått arbeidet med å være kreativ og bearbeide ideer til et ferdig resultat. Jeg liker å tegne og arbeide variert som gjorde dette oppdraget til et morsomt og spennende oppdrag.

Etterhvert vil jeg også vise litt av prosessen min og det ferdige resultatet i større størrelse av plakatene jeg har laget.

Henviser til innlegget fra PD:
http://www.pd.no/lokale_nyheter/article5795645.ece '

Henviser til R.I.P sin egen hjemmeside:
http://rockeklubben.wordpress.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar